Monday 11 April 2016

Tube Sealer

Tube Sealer
Apakah itu 'tube sealer'?

Panel Tube bahagian Sealer menghasilkan meterai tahan udara melalui gelombang RF, mengurangkan pencemaran dan hemolisis darah dan komponen darah. Teknologi RF untuk menyampaikan luas, boleh dipercayai, snap-selain meterai tahan udara kualiti yang paling luar biasa. Pengedap tahan udara, yang meminimumkan hemolisis darah. Sesuai dengan tiub pelbagai pengeluar. Splash pengawal menyediakan perlindungan daripada percikan darah. Pemisahan mudah segmen tiub selepas dimeterai. Berkualiti tinggi - diperbuat daripada komponen bertanda CE dan UL yang diimport. Memastikan keselamatan terhadap bahaya elektrik kejutan, bahaya kebakaran, bahaya mekanikal, gangguan elektromagnet, dan lain-lain.

Cara kerja 'tube sealer'?

Tube sealer mempunyai:
  • 40.68 MHz Radio frekuensi kedap - Gelombang frekuensi radio yang dihasilkan oleh RF Jaminan pengayun kualiti meterai biasa yang direka secara optimum. Tiada risiko hemolisis darah dalam segmen tiub sebagai kedap frekuensi radio memanaskan hanya tiub dan tidak darah di dalam.
  • Isyarat RF digunakan hanya selepas tiub diperah sepenuhnya.
  • Elektrod sangat mudah untuk membersihkan dan membasmi kuman.
  • 'Sealer' dilengkapi dengan SMPS untuk menahan luas turun naik voltan input, yang memastikan bahawa prestasi peralatan kekal malar tanpa mengira voltan input, memastikan kualiti meterai konsisten.

· 

No comments:

Post a Comment